Blörk

Ungefär så känns det nu. För jag är så föbånkades jäkla trött! Jag blir inte långlivad ikväll vill jag lova. Håller på med maten nu och efter den lär jag väl duscha och sen dimpa i bingen.

Jobbade inte med Karin som jag trodde idag, hon var tydligen på seminarium så det var bara jag och Jelena. Dessutom ringde E-L och sa att hon var sjuk och inte kunde komma på söndag. Vilket innebär att jag fick sätta mig och ringa alla vikarier. Och ingen kunde jobba. Vilket innebär att jag fick ta E-L's tur på söndag och Jelena min. Vilket innebär att jag jobbar 06.45 - 21.15 två dagar i rad. Vilket innebär att jag kommer vara helt slut efter helgen! MEN, det innebär också mer lön i slutet på september, alltså mer fickpengar till Sicilien.
Annars gick jobbet bra med bara mig och Jelena. Jag får känna mig som den "erfarne" och "kunniga". Hon frågar mig mycket och tar inga beslut om nåt utan att prata med mig först. Men jag ser henne som en jämlike, bara lite mindre erfaren, jag tror att hon trivs med att jobba med mig. Vi ska jobba bara hon och jag imorgon kväll och söndag morgon också. Resten av tiden ska jag jobba med I-M, en riktig gnällkärring som tycker alla är så jobbiga hela tiden och bara babblar om sina resor hit och dit. Men det ska nog gå bra. Får tänka på att jag åker till k-d måndag eftermiddag, åker tillbaka onsdag kväll och sen inte jobbar mer än tors-fre och sen åker till k-d igen. Mycket fläng blir det och ännu mer i september, men det är mest kul. Nu händer det saker.

Bokade parkering till bilen på Arlanda när vi ska till Sicilien idag också. 550:- för 2 veckor, heeelt överkomligt pris! Speciellt när vi är 4 stycken som delar på bensin och parkering. Inte långt kvar nu, 5 veckor på måndag kväll!

Nä, nu ska jag kolla till maten.

Dagens middag: Stekt nötkött och bakpotatis

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0