Bathing in the Shadows

Jag överlevde faktiskt! Har varit på julbord med Henkans nya jobb. Det var jobbigt, kände inte en människa men var ändå tvungen att äta bland alla nya. Hans nya arbetskamrater verkar vara ett schysst gäng i alla fall och maten var ganska god. Mest var det tråkigt faktiskt, ljudnivån var jättehög och eftersom jag inte kände någon hade jag inte direkt något att prata om heller så jag satt mest och längtade hem. Men det kunde ha varit värre, det måste till och med jag erkänna.

Skulle ju lägga in bilder på julgodiset också, kan tyvärr inte lägga in på allt eftersom jag redan paketerat det som jag ska ge bort, men här kommer i alla fall litegranna, plus pepparkakshuset jag gjorde i veckan
         
Här har ni förutom pepparkakshuset: Vita nougatgömmor, chokladfudge, Nougat-kola, Wienernougat och Bountybollar. Fina va?

Nu är det sängen som gäller, trött som fasiken och ska upp och simma imorgon, sen till mamma och fika och åka iväg och handla med henne.

Dagens middag: Julbord

Dagens Djur

 

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Såg att du hade gjort julgodis till mig :D Ja tråkigt med huset känns rent sagt skit så vi får försöka driva på så att vi får rätt. Jävla människor fattar inte att man kan göra så, hade de sagt som det var hade det varit en helt annan grej. Men hoppas att det löser sig. Saknar dig med gumman, hoppas att allt är bra med dig. Kramiz

2008-12-11 @ 08:44:33
URL: http://tezzies.blog.se
Postat av: jane

hej...

hur läget???

vill du ha gratis kläder???registrera dej på länken då...gratis

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=124504

har även till gratis smink i min blogg om du vill ha det oxå!!!ha en bra dag!!!

2008-12-11 @ 09:38:52
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0