Ingen hjälp behöves

Jag hittade faktiskt en klapp till svärfar på Coop. Kanske inte direkt nån han väntar sig eller ens vill ha, men han får den i alla fall. Hittade gipsfigurer också, så jag köpte en till morfar och en till mormor som jag målar själv och ger dem i julklapp. Målade en av dem ikväll, det tog ett par timmar men jag tror det blev värt det. Och Henk gillade det, för när jag målade fick han spela tv-spel. Nu torkar figuren, men det kommer nog en bild på den imorgon.

Har försökt få tag på Petra också, men det är minsann inte det lättaste! Saknar henne.

Imorgon blir det film och god mat och mys med Henrik, eftersom jag inte ser honom alls på lördag. Han åker till Sysslebäck och sin farfar på morgonen, sen börjar jag jobba 16.30, då har han inte hunnit hem än. Sen ska han till Micke och dricka whiskey och jag ska sova när jag kommer hem. Så blir det minsann ibland.

Ska köra mamma till doktorn imorgon också, hon ska vara där klockan 8 så jag hinner nog inte simma först...om jag inte ser till att vara på badhuset när de öppnar...får se om jag orkar det.
Jag ska träffa min lärare klockan 10 och få slutbetyg för höstterminen. Spännande! Själv tycker jag nog att jag har jobbat på ganska bra, men det är ju min åsikt.

Nu diskar babe, sen är det nog ryggläge för oss. Vi är så trötta idag.

Dagens middag: Köttbullar och makaroner

Dagens Djur


PS/ Jag hatar fortfarande snö! Och det har snöat konstant sen igår kväll, snöar fortfarande

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vad rör det dig? Du vet ju inte ens vad det handlar om. Sköt ditt, så sköter jag mitt!

2008-12-12 @ 17:51:09
URL: http://lenyiah.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Lycka till med ditt betyg!

Hoppas du får stora A.

2008-12-15 @ 12:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0