Neeej!!!!

Jag hamnar inte i julstämning när det snöar. Jag blir bara sur! Jag HATAR snö! Den kan hålla sig i skidbackarna, det räcker så.

Sitter just nu hos mamma, har simmat 30 minuter och nu dricker jag kaffe medan mami rusar runt som en skållad iller och försöker hinna med att prata i telefon med mormor, fixa håret och dricka kaffe på samma gång. Vi ska iväg till Bergvik så hon får handlat, men vi har inte bråttom alls så jag vet inte varför hon jäktar så.

Den enda julklappen vi har kvar nu är till Tord och jag blir inte klok på det. Vad tusan ska man ge han som har allt? Eller i alla fall allt han vill ha. Det han vill ha köper han själv liksom. Förslag mottages gärna!

Blir så ledsen när jag läser Tezzies blogg också, det skiter sig totalt för henne och jag önskar att jag kunde göra något för dem. Jag tror du underskattar Tezziegums, hur mycket jag egentligen bryr mig om dig. Bara för att vi inte ses så ofta betyder det inte att jag inte tänker på dig!

Nu ska jag nog glo lite på Animal Planet medan mamma fixar till sig så hon blir representabel. När jag kom hit klev hon ur duschen naken men med svarta strumpor, mycket fint! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0