Ny blogg, nytt humör

Jag vet inte vad som skapade min definitiva botten i torsdags, men den gick i alla fall över och nu är jag glad som en lärka igen, om än ganska uttråkad.

Jag sov länge idag, vaknade inte förrän 10.30! Gick upp, tog en dusch, surfade lite, sen la jag mig bredvid min snarkande make och såg på skidskytte tills han behagade att vakna när klockan var 12.45. Han måste ha varit helt slut!
Sen har vi inte gjort mycket idag. Sett på film, läst, Henrik har spelat tv-spel och grejat med datorn mest hela dagen. Klockan 18.30 kom i alla fall Micke och Jessie James och hämtade upp oss. Vi åkte till Mongolian Steakhouse och åt en underbar buffé. Skrattade och myste och jag fick känna Jessies bebis sparka. Hon börjar bli ganska stor om magen nu, hon är verkligen supersöt! Sen kom vi hem och sen dess har henk i princip spelat tv-spel hela kvällen. Jag är mucho bored!

Gjorde en ny blogg idag också, en filmblogg som jag hoppas kommer sprida sig ordentligt. Jag ska lägga in varje film jag ser där och recensera den, förhoppningsvis ser någon den som håller på med sånt och så får jag recensera filmer på riktigt sen! Det är lite av en dröm faktiskt, då jag är väldigt insatt i film.
Så alla ni som läser den här bloggen (om nån ens gör det längre, det är väldigt tomt i kommentarerna) var snälla och gå in på min andra blogg http://moviemania.blogg.se/ och sprid den bland alla ni känner. För tillfället är ju endast en film inlagd, men det kommer att komma fler med säkerhet!

Nu ska jag försöka få Henk att umgås lite med mig.

Dagens middag: Buffé på Mongolian Steakhouse

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0