Panik

Ångest....så här jag har inte mått på ungefär ett och ett halvt år...

Varför undrar ni, nu när allt går så bra och allt verkar lösa sig. Jag har ingen vettig förklaring, annat än att det finns så mycket i mig som fortfarande gör ont. Dessutom har det kommit en ny faktor. Vad den består av tänker jag inte berätta. Inte för någon. Det är min sak att handskas med helt enkelt.

Jag har nyss varit ute och gått, gråtit ur mig en massa skit. Mitt ansikte känns underligt, inte så konstigt kanske med tanke på att jag har grinat konstant i 3 timmar, varav en timme utomhus i -2 grader. Känns som om huden är gjord av porslin. Får se till att fixa till det imorgon, ska nämligen jobba extra 4 timmar på Casablanca, 16-20. Då går det inte an att se ut som om man har gråtit halva natten, även om det är precis det man har gjort.

Jag måste försöka sova snart, har varit vaken sen 06.30 imorse. Känner mig inte helt fräsch faktiskt.

Dagens Djur:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0