Arla morgon

Oj vad ni funderar på vad fan jag gör vaken nu!
Det kan man ju verkligen fundera på också. Men jag har precis kört min make till jobbet.

Igår jobbade jag med Therese, äntligen! Jag har hoppats att vi skulle få jobba tillsammans och nu fick vi det. Vi funkade hur bra som helst ihop och vi hade skitkul. Det var snöstorm när vi skulle hem efter 21 igår, och hon hade med sin lilla valp Katla som inte alls ville gå i snön så jag körde hem dem.
Ska köra henne och hennes son Ian till Dagis sen också, för det är inge kul väder ute nu heller, därför är jag vaken så tidigt och fick köra Henk till jobbet, så jag kan ha bilen.

Ikväll blir det bio. Henrik hade ångest för vilken film han ville se, slutade med att han valde ett franskt drama som fått jättebra betyg. Franska draman är väl inte våran grej egentligen, från början valde vi mellan "30 days of night" och "alien vs. predator 2", men de gick bara efter klockan 20 och han ville gå på en tidigare. Så 18.45 blir det istället "Fjärilen i Glaskupan". Vem vet, den kanske är hur bra som helst!

Min hosta har lugnat ned sig lite i alla fall, mest snorigt nu. Skönt att få sova ordentligt utan att vakna var tionde minut och hosta!

Jag har lagt ned Painkiller Jane, det var verkligen inge vidare, speciellt inte för mig som avskyr superhjältar i alla former. Så nu har jag ingen serie! Jo, Kyle XY sänds ju en gång i veckan, men alla de andra 3 har konstiga uppehåll utan nya datum för nästa avsnitt.
Dock så startade Lost säsong 4 igår, så det blir det ikväll när vi kommit hem från storstaden! Yay!
Lost är bästa serien jag nånsin sett. Basta.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till nu, ska inte hämta Therese och Ian förrän 07.45. Två timmar dit. Kanske läsa lite? Jag får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0