Feber

Fy fasen. Jag har feber. Allt snurrar och känns jobbigt. Tur att det bara är fem timmar jag ska jobba imorgon, hade nog inte pallat en heldag.
Jag har inte gjort mycket idag. Ätit soppa och apelsiner, druckit te och legat på soffan invirad i en varm filt.
Henrik lämnade in bilen imorse i alla fall, den är ju inte helt tät utan läcker in fukt. Och det ska den inte göra!
Så de ska reparera felet och sen torka ur hela bilen.
Tur det, den luktade kattpiss inuti av all fukt!
Händer inte mycket mer ikväll heller. Ska äta lite popcorn och kolla på Top Model när det börjar klockan 21.
Fram tills dess ska jag fortsätta vara inlindad i filten och tycka synd om mig själv.

PS, ni är dåliga på kommentarer!

Dagens djur
image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0