Fy fan

Ingen bra kväll alls. Skulle skriva med Josefin, satte mig och skrev. Det handlade bland annat om när vi avlivade våra älskade katter och jag satt och tjöt av sorg och tårarna sprutade när jag tänkte tillbaka på hur underbara de var och hur hemskt det var att avliva dem. Satt i en timme och skrev och grät 3 stycken A4-sidor, så är jag ett riktigt klantarsel och råkar radera alltihop! Jävla skit! Henrik försökte på alla sätt han kunde att leta rätt på det, men förgäves.
Så jag får sätta mig och våndas imorgon igen istället. Jag är så ledsen och arg på mig själv. Klant.

Dessutom så har jag köpt en Velform Roterande Varmluftsborste, som lovade att man kunde göra i princip vilken frisyr man ville...jo tjena! Den bara trasslar in sig i håret och börjar hacka. Oavsett om man tar lite eller mycket hår på borsten. Jävla skit!

Känner mig verkligen såhär ikväll
image33

Ska bli så skönt att lägga sig och slappna av och sova bort alla jäkla besvikelser från ikväll.

Nya tag imorgon...jippie....eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0