God morgon

Jag klunkar te som en galning. Har otroligt ont i halsen! Nästan så jag drar mig för att svälja alls, så ont gör det.
Men jobbas ska det göra ändå. Jag måste verkligen, inte jobbat mycket i februari.
Nu kysser min man mig adjö, han börjar jobba om 15 minuter. Själv börjar jag inte förrän 06.45, men jag tänkte ta en promenad innan. Undrar om det är så bra för halsen egentligen....strunt samma.
Igår hände inte mycket. Orbitrek, film och mat. Det gamla vanliga.
Ska nog bli lite "trekande" ikväll också. Om jag får bestämma. Och om jag orkar.
Slutar 16 och ska väl hem och äta, sen är nog Lenkan trött....jag får tvinga mig!
Nä, nu ska jag sörpla färdigt, sen äta frukost.
Ha en bra dag!

Dagens djur
image54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0