Ledig

Sidan bråkade järnet igår, så jag fick inte skriva ett andra inlägg! Taskigt tycker jag.
I alla fall. Jobbet gick bra, även om det är lite jobbigt att jobba med J. Hon är så uppstressad hela tiden, babblar en massa och dessutom är hon så hårdhänt med vårdtagarna. Mår nästan lite dåligt av att se det ibland.

När jag kom hem så fick det bli falukorv och vita bönor, sen var det slapptid som gällde. Jag läste nog 80 sidor i en bok jag håller på med. Så skönt att inte göra nånting.

Nu ska jag vila lite och vakna till lite, sen blir det dammsugning och diskning. Celebert besök ikväll med Tobbe och hans vackra Maria!

Dagens djur
image51

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej, nu ses vi imorgon - tjohoo! Även om vi inte ses förrän nio, typiskt att jag är i Malmö hela dagen och David på kurs. Men ni får nyckeln av David så får ni göra er hemmastadda så länge. Vi tänkte käka tacos på kvällen och sen får vi ju mysa hela helgen lång! Ta med alla anteckningar och om du har några nya böcker som jag inte har läst. Jag har läst ut de andra nu! Vi har förresten sett Pacifier - den var bra! Men vi måste ju se melodifestivalen och efter det hittar vi säkert nån bra film. Hoppas du dyker upp på msn så vi kan prata mer! Puss och kram till världens bästa tjej!

2008-02-20 @ 10:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0