Schvettisch

Precis färdig med dagens andra Orbitrek-pass, det är sååå svettigt!
Körde lite baklänges och jävlar vad ont det gjorde i låren! Så det tog nog rejält.

Idag har jag och Henk mest myst, kollat lite på "Sicko", Michael Moore-dokumentären om sjukvården i USA. Jag klarade inte av mer än 40 minuter, det är riktigt jobbigt att se på! Man blir jäkligt berörd.
Käkade mosplättar med bacon, det var mumma, sen tog vi persikor med grädde till efterrätt.
Bestämde att vi ska fira imorgon med lite mysmat och bubbelvin.

På lördag kommer Tord och Siw också, ska bli skoj, de har bara vart här en gång tidigare, så de får se hur det ser ut nu. Det har ju skett en del förbättringar i lägenheten menar jag.

Idag var det riktigt vårväder, 6 grader varmt och soligt och vindstilla. Fåglarna kvittrade och det har kommit upp snödroppar. Tyvärr så ska det ju bli minusgrader resten av veckan, då faller alla vårkänslorna platt ned igen.

Pratat med mamma också, flera dagar i rad nu, känns underbart! Längtar efter att få krama henne hårt.

Nu ska jag ta en långdusch och få av mig all svettig svett, sen blir det lite korrläsning och sen Top Model i sängen. Som jag har längtat och Henrik fasat för nya säsongen!  =D

Imorgon fyller farfar och Kenten år också. Jag vågar inte riktigt ringa farfar, vem vet hur konstigt och fel det skulle bli, men jag har skickat ett kort i alla fall.

Dagens djur
image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0