Semmelabstinens

Det har varit en ganska bra dag. Lugnt och skönt och utan missöden. Det enda som kan beskrivas som missöde är väl att det igår var semmeldagen, men fanns inga semlor i affären. Henrik skulle därför köpa med idag. Men det fanns inte en jäkla semla i hela stan att få tag på, såvida man inte ville betala 25:- styck för upptinade semlor med spraygrädde. Då kunde det ju kvitta!

Annars ser dagens djur ut så här:
image37

Ganska nöjd med tillvaron alltså.
Josefin sitter just nu och skriver sista kapitlen på boken, själv korrläser jag så ögonen står i kors på mig. Orkade dock inte mer än 50 A4-sidor idag.

Annars har det inte hänt mycket. Ätit Chinese Sweet and Sour och ris och börjat kolla på film.
Henrik har inte diskat idag heller. Slapptasken!

Nu vette tusan vad jag ska hitta på tills sista kapitlen kommer farande på mejlen. Mannen spelar ju tv-spel och jag känner mig lite rastlös. Kan ju inte sitta och bloggsurfa hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0