Sleep is the Enemy

Jag sitter och lyssnar på Angtoria i min Ipod för att inte väcka Henkan.
Har nyss vart ute på en väldigt rask 30-minuterspromenad, på en sträcka som vanligtvis tar ungefär en timme.
Jag vet inte om det är att jag har slutat med mitt Fluoxetin eller om det är för att jag inte jobbar mycket just nu, men det kryper i kroppen på mig hela tiden och jag kan inte sova.
Försökte förut men det bara kliade hela tiden på olika ställen så efter två timmars försök så gav jag upp.
Flåsade som en galning i den nollgradiga natten istället.

Promenaden fick mig i alla fall att komma fram till tre saker:
1 Jörn Lande sjunger jäkligt bra
2 Det är grymt mycket energi i Danko Jones musik
3 Angtoria har helt underbara texter

Så det var ju inte förgäves i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0