Weeei

Jag mår ganska bra faktiskt! Trots att jag snorar järnet och hostar en del.
Jobbade med G-B idag, aldrig gjort det tidigare, hon har varit sjukskriven sen augusti och började i tisdags igen. Och vilket beröm jag fick! Hon sa att jag jobbade jättebra och sa till J och lilla fröken timvikarie I när de kom att jag var minst lika bra som en ordinarie personal. Gissa om det fick mig att må kanon!

Inte nog med det, när jag kom hem hade jag fått ett underbart mail från svärmor. Det berörde verkligen och fick mig att känna mig älskad, det är nånting jag verkligen behöver.
Inte nog med att jag har världens bästa mamma, jag lyckades knipa åt mig världens underbaraste svärmor också! Så svärmor, när du läser detta så vet att jag älskar dig som en andra mamma!

Efter jobbet kom Henk och hämtade mig, de hade blivit klara med bilen idag och den luktar fräscht! Det var skönt att få det gjort, hoppas att den inte tar in mer fukt nu bara. Väl hemma käkade vi lite lunch och sen somnade Henrik på soffan. Själv spelade jag lite dator, åkte och handlade och läste.
Fixade wokade grönsaker med kyckling till middag och lagade en äppelpaj till efterrätt. Henk var vääääldigt förtjust! Själv tycker jag inte att just äppelpaj är nån höjdare, men jag åt lite i alla fall.
Pratade med mamma också, hon kommer med ned efter påsk! Gissa om jag blev lycklig!?!

Så i allmänhet är jag en mycket lycklig människa idag. Och feberfri!
Nu gnäller min man på mig och vill att jag ska lägga mig tillsammans med honom. Jag hade tänkt vara uppe i lugn och ro och läsa, men det får jag tydligen inte. Och läsa i sängen kommer inte på tal, han gnäller och suckar och morrar när jag har lampan tänd. Jag får väl läsa när jag blir stor och flyttat hemifrån! (skämt, ni vet, haha)

Jag har väl inget val antar jag. Fast jag inte alls är sovsugen.

Imorgon blir det minsann städning i alla fall. Tänkte rensa ur min garderob också. Sen blir det pizza och Lost när Henrik kommer hem, runt sju på kvällen skulle jag tro.

Natti natti!

Dagens djur
image56

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej, vad underbart att läsa ett glatt inlägg - jag kan bara stämma in i lovsången! Det ska bli en skön helg att hälsa på alla nära och kära i karlstad, jag hör av mig på måndag och meddelar alla reaktioner! Det är nu vi får lön för mödan vet du, det är nu man känner vad vi faktiskt lyckats med! Fan vad vi är bra! Puss puss kram

2008-02-29 @ 07:03:58
Postat av: Någon

Skönt att vara frisk. Gillar dina djur, de är coola att se. Sluta itne med den grejjen.

2008-02-29 @ 07:59:48
Postat av: yvonne kihlgren

Hej vännen
Nåt är konstigt. Jag har varit på privatseans två gånger. Bägge gångerna har dom pratat om en dotter. Har undrat var hon är. Men, det kanske är du?
Längtar till påsk när ni kommer hem. Ha en skön helg.
Bamsekram från svärmor
OBS! En arbetskamrat vill köpa en bok!

2008-02-29 @ 08:02:27
URL: http://lenko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0