Dagens

Hejsan!

Idag har det vart dåligt med mig. Jag har hostat hela natten och vart helt väck på dagen. Men jag suger på esberitox och hoppas på att det är bättre imorgon, sen ska jag ju jobba hela helgen, då vill jag kunna göra nån nytta.

Alltså inte gjort mycket idag. Mest vilat och druckit massa vatten.

Nu kollar jag på dokumentären på femman, om kvinnan som vid 29 års ålder vägde 406 kilo. Det får mig verkligen att känna det som att jag inte är så jävla fet ändå som jag tror ibland.

Dagens mat: bräckt kassler med champinjoner och paprika med ris till. Mycket gott.

Imorgon ska jag sysselsätta mig. Få se om jag blir piggare av det. Blir storrengöring imorgon med dammsugning, mattvätt, badrumsrengöring och tvättning. Sen blir det skriva med Josefin på kvällen. Får se om jag hinner få till lite anteckningar också. Ska försöka.

Nu ska jag fortsätta kolla, sen ska jag diska, sen ska vi se en film med Ryan Reynolds.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0