Iskallt!

Ty Fusan! Jag tror jag håller på att drabbas av hypotermi!
Skulle ta en varm dusch för att vakna och gotta mig lite, så fanns det inget varmvatten!
Jag höll på att frysa ihjäl! Men jag behövde ändå tvätta håret, så det är gjort i alla fall.
Ni har jag kurat ihop mig i Henriks morgonrock (större än min) och har på mig Simpsontofflorna från Sicilien.
Börjar sakta tina upp.....

Gårdagen gick fint, pratade med mamma i telefon i 40 minuter, saknar henne verkligen....
Käkade kotlett och pommes frittes och kollade på en film, den verkar lite skum. Bug heter den.
Sen skrev jag med Josefin, tror det gick bra, jag har inte kollat resultatet än, tänkte göra det när jag morgonsurfat färdigt.

Ikväll blir det jobb, från 14-21.15

Ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0