Painkiller

Två betydelser....jag käkar ibumetin idag för att jag ska bli så frisk som möjligt inför helgen. Jag är bättre idag än igår i alla fall, det är ju alltid något.
Andra betydelsen: Jag har börjat kolla en ny serie nu när jag inte vet alls hur det blir med Desperate Housewives eller Greys Anatomy. På epguides står det inget nytt datum på nån av serierna nämligen. Så jag har börjat titta på Painkiller Jane. Den är okej, inget jättebra än, men går att se på. Så tyckte jag ju om Kyle XY i början också, sen var jag fast.

Serier jag har sett ALLA avsnitt på hittills: Vänner, Sex & the City, Twin Peaks, Family Guy, Silver Fang, Gilmore Girls, Desperate Housewives, Greys Anatomy, Kyle XY, Lost och Ugly Betty. En del alltså. Bra tidsfördriv när Henk jobbar och jag är hemma.

Idag har jag hittills tvättat, rengjort badrummet och grillat spjäll till morgondagens mat, eftersom jag jobbar kväll imorgon är det skönt att bara kunna värma på maten när jag kommer hem. Ska gå och handla också och sen ska jag rengöra köket, så får Henrik ta hand om dammsugningen och mattrengöringen när han kommer hem. Låter väl rättvist?

Nu är tvätten klar, ska hänga den innan jag går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0