Skitkväll!

Igår var det meningen att vi skulle ha en mysig kväll med pizza och hockey hos Robin.
Så blev det icke! Förvisso blev det pizza och hockey, men det var inte mysigt.
För det första så hamnade jag och Henrik i bråk redan i första perioden, sedan pratade vi knappt med varandra resten av kvällen hos Robin, bara satt i varsin ände av soffan med Robin emellan och glodde ilsket på tv:n. Vad vi bråkade om är lite personligt och känsligt så det får räcka med att säga att det var inte trevligt.

För det andra så var det en riktig skitmatch! Linköping dängde Färjestad med 4-2. Så ska det inte vara! Bu!

Hemma så var det iskall tystnad som rådde i flera timmar. Sen så pratade vi ut och allt blev bättre, precis som det brukar. Längesen vi hade ett gräl, lite skönt var det att få släppa på trycket.

Idag har jag bara slappat. Fick telefonsamtal från chefen, ska jobba imorgon. Kvällen. Mer pengar till Lenkan!!!

Min förkylning är lite bättre, snorar järnet och hostar lungorna ur mig så fort jag lägger mig ned, men jag är inte så matt och trött i kroppen hela tiden i alla fall.

Just det, skulle visa tårtan jag gjorde till Robin. Inge vidare snygg, men god var den i alla fall! Hallonsylt och vaniljvisp emellan bottnarna   =)
image32

Ja, jag vet! Tvåan ser helt missbildad ut, mer som en upp och nedvänd femma. Men som sagt var, god var den i alla fall!

Nu ska jag snyta mig och sen invänta min man. Vi ska iväg och storhandla idag.
Ikväll blir det skrivning med Josefin, nu är vi nära slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0