Spenat hela tiden

Jajamensan, spenat på jobbet och spenat hemma igår. Tur att jag älskar stuvad spenat med citron och salt!

Igår morse var det bara jag och en annan timvikarie på jobbet ända fram till 15. Vilket bråk vi hade med vår lilla zombietant! Hon ville verkligen inte gå upp när vi skulle ta upp henne, då hade hon ändå fått sova till 12. Hon nyptes och rev och sparkade och slogs så det stod härliga till. Dessutom hade hon en massa bajs under naglarna och det var bajs kletat på fönstren. Men vi fick ju arbete, så vi inte blev förslappade i alla fall.
Annars gick det väldigt bra, var lugnt resten av dagen.

Hemma sov jag en sväng på soffan, sen blev det mat och nån knepig skräck-komedi som David Arquette gjort.
Den var väl sådär. Skum.

Idag är det kort dag, skönt tycker jag. Känns som om jag inte fick ledig tillräckligt i måndags, jag behöver nog åtminstonde 2 dagar i sträck. Men nästa vecka ska jag få börja gå på avdelningen över också, det ska bli skoj! Då ökar chanserna till fler jobbtimmar också, det är ju aldrig fel.

Jag är så jäkla trött idag, fast jag somnade innan 24 igår. Blir nog sova efter jobbet idag också. Så jag lever till kvällen!

Ett avslutande ord från Nightwish: "Anna, mina tår är sexi-mexi. Laxen är min, jo jag lover!"

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0