Ett pass kvar

Sen är det helga! Och det behövs!
Vi blev nämligen bjudna på Rudbergs bröllopsfest den 9:e, och då jobbar jag egentligen. Men jag fick byta pass med Therese till veckan innan istället, och nu ser mitt schema ut såhär från och med måndag: jobba 3 dagar, ledig 1, jobba 3 dagar, ledig 1, jobba 4 dagar, ledig 1, jobba 5 dagar! Man kan få krupp för mindre! Men har jag gett mig fan på att tjäna pengar i sommar så har jag, jag ville ju trots allt ha den högsta kvoten, den är på 92%. Och på vårat schema så är 100% nämligen 7 dagar i veckan, så 92 är gaaaanska mycket.

Det gick kanon idag, vi fick mycket gjort och hann dessutom med att skratta och larva oss och tjattra en massa emellan.
Det var på håret att jag åkte på att jobba fredag förmiddag också, men jag hoppas det inte blir så, Henrik blir förbannad om jag tar den eftersom han tagit halvdag.

På fredag blir det i alla fall grillat hos svärmor Yvonne, mamma kommer med! Då får jag umgås med båda mina mammor samma kväll, kan det bli bättre?  =)

Nu ska jag äta popcorn och glo på Project Runway innan det är läggdags. Jag är faktiskt ganska mör känner jag.

Pöss pöss!

Dagens middag: Utgår

Dagens djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Jobbar på bra ser jag, o med detta vädret så spelar det väl ingen roll ändå :)

Kan inte du jobba så hämtar han upp dig med klar lägenhet o färdigpackad bil o sedan bara åka. Så får bägge som ni vill.

hoppas att det löser sig o ha det bra uppe i skogarna.

2008-07-17 @ 08:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0