FiFan

Vad jag är trött....ändå har vi tagit det lugn ikväll jag och Birgitta. Det enda som var jobbigt var att jag fick gå upp till andra våningen i 30 minuter och sitta vak på en gubbe som låg inför döden. Det var läskigt, han var helt borta och andades jättetungt och jobbigt. Men nu vet jag att jag klarar av det också, en erfarenhet rikare!

Ledig imorgon. Därför tänkte jag försöka hålla mig vaken lite längre, annars vaknar jag så himla tidigt och det vill jag inte!

Just det, Henk skulle ju irnga om lägenheten idag, men kom bara till telefonsvarare. Skit också. Men men, så är det! Jag får hoppas på att svärmors man har lite inflytande, han känner folk på fastighetsbolaget och har skickat mail om oss och att vi vill ha den lägenheten. Hoppas går ju liksom, vad vore vi utan hoppet?  =)

Imorgon blir det film till maten i alla fall, dåligt med det när jag jobbar kväll vanligtvis. Jag är ganska filmsugen.

Jag vet inte mer vad som är värt att skriva om direkt....kanske skulle krypa ned mellan mina svala lakan snart ändå, synd om min stackars trötta kropp ju.

Dagens middag: En stor tallrik stuvad spenat med salt och citron

Dagens djur

Kommentarer
Postat av: yvonne

Jag älskar alla din djurbilder. Var får du tag på allt?

2008-07-08 @ 07:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0