Icke acceptabelt!

Idag jobbade jag med som sagt var med GBC och E-L. Det gick faktiskt bra, jag frågade båda om de har hört några som helst klagomål på mig och ingen av dem hade det. Ganska trevligt, för den enda jag aldrig har hört klagomål på (förutom mig själv då) är Therese. Så det måste ju betyda att jag är ganska bra på det jag gör? Bra på att jobba med människor?
Jag hoppas det, för annars väljer jag helt fel utbildning och yrkesval, speciellt med tanke på lönen.

Det blev inget packande av lådor idag heller, E-L skulle storhandla efter jobbet och hon har inget körkort, så jag erbjöd mig att köra henne. Annars skulle hon ha blivit tvungen att ha med 5 kassar på cykeln. Jag är allt bra snäll!
Fast först skulle hon till banken och göra lite ärenden med sin dotter, så Henk hämtade mig efter jobbet och vi åkte till torget och tog varsin mjukglass i solen. Mysigt värre!
Och trots frukost, mjukglass, middag och popcorn är jag bara uppe i 1200 kalorier. Duttiga jag!

När jag o E-L var på Willys så passade Henk på att ringa en massa företag och skriva in sig på en massa bemanningsföretag. Duttiga han också!

Nu ska vi lägga oss och titta på Hostel 2, ruggigt bra.

Just det, ni vet den nya Axe-reklamen? Med chokladmannen? Det är verkligen inte acceptabelt att ha med en scen när en kvinna biter en man i rumpan och blir alldeles brun runt munnen. Det är frånstötande! Även om nu mannen är gjord av choklad. Associerar det med dåååliga saker.

Dagens middag: Kokt fläsklägg med rotmos och kokta morötter

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0