Jag tyar inte längre!

Fasen. Jag tänkte att jag skulle ha lite underbar kvällstid framför datorn i ensamhet när babe gått och lagt sig, men nu känner jag att jag snart stupar!

Konstigt, för jag sov efter jobbet.

Jobbet gick bra, det är skönt att en är borta, man får mer kvalitetstid med de andra då. Idag var vi ute på promenad med lilla zombien i solen, inte för att hon uppskattade det så mycket just då kanske, men hennes dotter blir så glad när vi har gjort det. Skönt att jobba med Jelena och Birgitta också, de är så lugna.

När jag kom hem från jobbet fastnade jag ett tag i dataspelandet, sen blev det nudlar och Nip/Tuck (snart slut, vad ska jag då se på?) och sen la jag mig i soffan och skulle sova en timme. Och när den timmen gått så sov jag en timme till. Sen kom Henk hem från jobbet.

Ikväll har vi sett mycket på tv, jag gillar onsdagar. Först är det "Grilla", sen "Leila Bakar" och till sist "Project Runway". Henrik följer med på grillningen och bakningen, men det här med design är han inte lika förtjust i. Däremot så är det Hells Kitchen imorgon och det älskar han lika mycket som jag.

Annars har det inte hänt mycket. Bestämde att jag ska städa imorgon när jag har min enda lediga dag i veckan. Och nu ska jag rinna ner i min goa säng och mysa bredvid en snarkande make.

Dagens middag: Spaghetti & köttfärssås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0