Läggdags

Nu är Lenkan trött. Har jobbat massa idag.
Iofs gick det väldigt bra. Jobbade första 3 timmarna med E-L som sagt var, hon var lika negativ som vanligt och mot slutet så trött att hon var alldeles röd i ögonen. Sen kom Therese. Då hade vi skoj. Vi har skojat och babblat och dansat med de gamla. Det enda som inte var bra var att "vandrargubben" var på dåligt humör och tjatade och var förbannad och att när jag skulle lägga tanten i rullstol så blev hon förbannad på mig för att hennes arm fastnade i tröjan så jag fick mig lite smäll. Som tur var så är hon väldigt svag så det kändes knappt, inte som hurringen "vandrargubben" gav mig i torsdags.
Så skönt att jobba med Therese, hon är lika positiv som jag och allt går så fort att göra, vi funkar väldigt bra tillsammans.

När jag kom hem så hade golvet på något magiskt vis blivit dammsugat!  Jag trodde knappt mina ögon, nästan så jag börjar tro på att någon hör mina böner!
Eller så var det så att min make hade läst min blogg. I vilket fall som helst så hade han gjort kycklingsallad åt oss som vi åt när vi tittade på "The Ruins". Mycket äcklig film tycker jag, mådde illa ett par gånger. Vilket betyder att det är en bra film!  =)
Sen har vi spelat BUZZ. Och nu är det läggdags. Henrik vill säkert vara "romantisk" med mig, men jag orkar faktiskt inte det. Han kommer bli sur antagligen. Skiter jag i.

Imorgon jobbar jag med Heliga Birgitta, det är också skönt, hon är väldigt lugn. Sen är jag ledig på tisdag!!! Gött.

Dagens middag: Kycklingsallad bestående av kyckling, isbergssallad, tomat, gurka, majs, rödlök, knaperstekt bacon och ostkuber med vitlöksfraiche och vitlöksbaguette. Mumma!

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0