Ledighet

Skönt....nu är jag ledig till söndag klockan 13. Det behövs efter de här dagarna. Dock gick jobbet mycket bra idag, jobbade med Karin och vi hade kul och babblade på som vanligt. Sen kom Therese och E-L, då pratades det ännu mer. När jag kom hem så såg jag på Nip/Tuck och varvade ned innan jag somnade i soffan.

Henk väckte mig när han kom hem tjugo i sex ungefär. Han hade varit och handlat och spontanköpt med sig ett BUZZ till ps3:an. Så efter film och mat har vi suttit och spelat det i flera timmar på kvällen. Jag tror ag vann 85% av gångerna, men han är duktig min karl!

Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Henrik har redan lagt sig, han kom i säng runt halv ett redan. Jag har läst och ätit popcorn och lyssnat/sett ett slagsmål mellan en tjej och en kille på gården. En rasist och en svart, som det brukar i de här kvarteren. Ska bli skönt att flytta härifrån snart!

På tal om det så har vi sökt en lägenhet idag. En fyra. Jag hoppas vi får den, ni som läser får hålla alla tummar och stortår för oss! Henrik ska ringa hyresvärden direkt de öppnar på måndag och prata om den.

Nu ska jag krypa ned i min sköna säng och pussa min make godnatt.

Dagens middag: Hemgjord kebab med pommes frittes, tomat, gurka och lök

Dagens djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Jag håller tummarna :D Kramiz

2008-07-05 @ 10:55:00
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0