Morgonupdate

Blev inge gråta i duschen. Henrik bestämde sig nämligen för att ta en långkörare på toaletten precis när jag skulle duscha. Men jag passade på att smyga in lite gråt i surfandet när han var där i alla fall.

Nu ska han strax komma upp och köra mig till jobbet. Han börjar själv 08.30 idag.
Sen slutar jag klockan 13, då ska jag ta en promenad och sen hem och sova lite, mina ögon är mycket grusiga!

PS/ Det är 20 grader i skuggan och klockan är 07.35! Kommer bli mycket varmt och svettigt att promenera sedan

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Oh shit gumman e du redan uppe å hoppar :D Flytta hem snart jag å LOVE saknar er Pussiar å kramizar

2008-07-04 @ 07:54:51
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0