Skitdag

Ingen bra dag alls idag. Började ganska bra. Men sen gick det utför.

Jag vaknade runt 08.30, gick upp, såg på Nip/Tuck (som min underbara man hade fixat till åt mig) och bara var allmänt slö. Pratade med mamma i telefonen och unnade mig lite fotspa.
Sen fick jag se min pappas flickväns hemsida och ett stort foto på honom. Då började jag må dåligt.

Gick till jobbet. Och det har verkligen varit en mardröm! Alla har varit helt galna, man har inte fått en lugn stund mer än 2-minuters rökpauser ibland för att man ska orka med. Till råga på allt så ramlade 2 stycken och jag fick en rejäl smäll på kinden av en gubbe. Jag ville bara gråta! Men det går ju inte att göra på jobbet sådär.

När jag äntligen fick gå hem (nyss typ) så berättar Henk att Micke & Jessicka har köpt hus. På Skoghall! Helvete. Visst är jag glad att de har köpt hus, det är inte det. Jag ville inte att det skulle vara på Skoghall bara. Jag hatar hatar HATAR Skoghall!!! Jag får ångest varje gång jag ska åka dit och vill bara fly. Jag har knappt några bra minnen alls där och mår piss när jag måste spendera hela helger där. Och nu har de rotat sig där. Vi skulle ju köpa hus i Forshaga, Micke & Jessicka, David & Josse och Henk & jag. Men nu har jag ytterligare nåt som binder mig med skithålan.

Nu känner jag bara för att krypa nånstans och bara grina ögonen ur mig. Kanske skulle passa på att göra det i duschen nu innan Hells Kitchen börjar klockan 22.

Dagens middag: Veneziasoppa

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0