Sugen

Trodde jag skulle vara pigg och utvilad idag. Men icke! Har vart jättetrött hela dagen.
Vaknade iofs 07.30.

Inte gjort så mycket idag. Kan inte se på Nip/Tuck, för det fattas en rarfil. Jävla skit. Inte har vi packat lådor heller och inte har min make ringt på jobb. Istället tog han sig en hel eftermiddag hos Robin med tv-spel.
Jag var jättearg på honom när han kom hem, jag har fortfarande inte pussat honom.

Jag har mest diskat och tvättat och vikt tvätt idag. Och vart trött. Läst. Sett på tv. Lagat mat.

Intressant inlägg va? Not.

Jag är grymt sugen på mjukglass. Enligt kaloriräknaren får jag äta en liten mjukglass, men jag vill inte åka själv och jag tvivlar starkt på att Henrik följer med mig. Så jag får väl gå och vara sugen tills jag somnar.

Imorgon är det jobb som gäller. 6.45 - 14. En okej dag. Jobbar med GBC och E-L. Antar att jag får göra det mesta själv, men det gör jag gärna bara det blir gjort och tiden går.

Dagens middag: Spaghetti med baconröra med lök, vitlök, ägg och parmesan.

Dagens djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0