Fakta

Jag hade tråkigt så jag letade upp ett sånt där svara-på-frågorgrejs.
Håll till godo!

PERSONLIGT

 Namn: Angelica
Födelsedag: 3:e oktober
Hemstad: Alingsås
Ögonfärg: Blå-grön
Hårfärg: Lila-brun-rött
Längd: 172,5 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Våg
Skostorlek: 39-41
Är dina föräldrar skilda: Ja
Rädslor:  Att inte vara omtyckt
Mest använda namn på msn: Lenkan

FAVORIT
Färg: Svart, lila och blått
Mat: Det jag lagar! Annars italienskt och kinesiskt
Sport: Elitseriehockey!!!
Glass: Italiensk glass
Godis: Sällan jag äter godis...men choklad då
Affär: Videobutiker
Nummer: 13
Tuggummi: Stimorol Fusion Strawberry/Lime
Helgdag: Alla när jag är ledig samtidigt som maken
Årstid: Sommar, eller tidig höst
Radiostation: Lyssnar inte på radio
Kroppsdel på motsatta könet: Ögon & rumpa

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Ja
Rymt hemifrån: Ja det med
Sovit utomhus: Ja i tält om det gills...och i soffan på altanen
Spytt i skolan: Ja
Velat bli modell: Njae, hårmodell kanske nån gång
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Oh ja!
Sett en död människa: Ja, inte vackert
Ätit sushi: Ja, smakade äcklit
Varit på scen: Ja
Retats: Dagligen med babe

DU
Svär: Ofta och mycket
Sjunger bra: Nej det tycker jag inte
Duschar dagligen: Yes, men tvättar bara håret varannan
Vill gifta dig: Nej, jag är inte för månggifte
Kommer överens med dina föräldrar: Hälften av dem...50% är ju inte sååå dåligt?!
Är rädd för åska: Nej jag älskar åska
Spelar något instrument: Inte nu längre
Äger en ipod: Jodå
Sover med gosedjur: Ja....min Henk
För dagbok: Ja, bloggen är väl en slags dagbok?
Sjunger i duschen: Nynnar snarare

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Cola Zero
Mc donalds/burger king: Burger King utav tvekan!
Singeldate/gruppdate: Parmiddag?
Choklad/vanilj: Beror på vad det handlar om. Chokladglass är ganska blä t.ex
Jordgubbar/blåbär: Färska jordgubbar med gräddmjölk....mumma
Kött/vegetarian: Kött kött kött kött
Tv/film: Film, naturalemente
Gitarr/trummor: Svår fråga....egentligen trummor, men jag är ju gift med en gitarrist
Adidas/nike: Nej
Kakor/paj: Smulpaj med blåbär och vaniljvisp
Blind/döv: Döv tror jag...älskar film för mycket. Och jag vill kuna köra bil

KAN DU
Gå ner i splitt: Nehej du
Skriva med båda händerna: Bara på tangentbord
Vissla: Jodå
Blåsa en bubbla: Av vadå?
Rulla din tunga i en cirkel: Icke, men den kan andra bra saker
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Om jag trycker ned nästippen så
Dansa: Det tycker jag nog
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej jag kan ju inte det tyvärr

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Henk
Du pratade i telefon med: Josse
Du msnade med: Josse
Du kramade: Henk
Du skällde på: Mamma
Du sportade med: Ehm...Henk...typ...

SENAST DU
Skrattade: För 10 minuter sen åt en japansk tv-show
Grät: I tisdags
Filmen du såg: Family Under Siege
Tuggade tuggummi: I tisdags
Drog ett skämt: För kanske 4 timmar sen?
Sjöng en sång: Jag sjunger just nu på en och samma refräng hela tiden

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster: Beror på vilket fönster man ser ut genom
Lyssnar du på musik nu: Nja, lyssnar på när babe spelar Guitarhero
Vad har du på dig: Mina svarta "arbetsbrallor", trosor, strumpor, bh, lila longsleeve
Vad är det på din musmatta: Ludd och damm

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Ja faktiskt....men inte i vårt solsystem
Mirakel: Det vette tusan
Kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag måste gå förbi några gånger till
Spöken: Skulle gärna vilja, men nej
Tomten: Inte då. Tycker Tomten är ett dumt påhitt

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: En under huvet och en i famnen
Dricker du mjölk: Nä, usch tvi och blä!
Person du hatar mest: Det finns lite att välja på. För tillfället min far
Vad borde man uppfinna: Ett tidstopparur
Är du ett hälsofreak: Oh inte då
Vilket är det värsta vädret: Iskallt, blåst och SNÖ!


Jaha, det var det det. Nu ska jag duscha och lägga mig och sussa sött. Just nu känner jag inte för att jobba imorgon och speciellt inte på den andra avdelningen tillsammans med nån jag aldrig träffat förr. Nån som tydligen ska vara en jävla ragata. Låter skoj va?

Tezziegumman, vi hann inte med att träffa så mycket folk alls som vi ville i helgen! Men jag ska försöka komma åt tid att hälsa på dig i nya huset nästa gång.

Neee, natti på er alla glada jävlar som kan sova imorgon! =)



Kommentarer
Postat av: yvonne k

Hoppas ragatan är OK. Ta ett gott råd, lyssna aldrig på andra. Det har jag lärt mig genom åren.
Om jag gjort det hade jag aldrig sökat jobbet jag har idag. Men nu har jag varit här sen 1996.
Stor kram från mig

2008-04-01 @ 08:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0