Skitblogg

Jag vill bara påpeka att förra inlägget skrevs igår (på lördagen), men blogg.se ville tydligen inte lägga upp det då, utan valde att lägga upp det idag istället. Så fel det kan bli!

Jag har precis kommit hem från jobbet. Jobbade kvällen med E-L, vi hade kul som vanligt. Trots att det var en del fajter och bråk med en av vårdtagarna. Hon var inte alls på sitt bästa humör utan både sparkade och slogs. Huvva.

Imorse vaknade jag klockan 7 av att jag grät. Jag hade en så hemsk mardröm! Jag drömde att jag och Henrik var på en fest. Där träffade han en jättesöt tjej, de satt och pratade med varandra och flörtade lite. Sen kom han till mig och var jätteivrig och frågade om det var okej om han låg med tjejen, han var så tänd på henne. Och jag visste inte vad jag skulle säga utan jag sa ja. Och han gjorde det! Oj vad jag grät när jag vaknade. Som tur är så skulle han inte göra så, för han är min bara min! Men det var jobbigt ändå, den drömmen har dykt upp i mitt huvud flera gånger idag och varje gång jag ser det framför mig börjar det sticka i näsan sådär som det gör när man är på väg att börja grina.

Hann inte med så mycket annat än att jobba idag, vaknade (somnade om efter drömmen) klockan 10.30, tog det lugnt och mornade mig, sen till jobbet 12.30.
Nu är jag hungrig! Ska äta kotlett och pommes strax och kolla på film.

Love ya babes!

Dagens djur
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0