Skitväder

Igår var det strålande sol, vindstillam 10 grader i skuggan och underbart. Vaknade imorse och det ligger 10 cm snö på marken, det blåser storm och är iskallt och snöar!
Åh jag blir galen! Jag vill inte ha vinter! Speciellt inte nu! Nu ska det ju bli vår! Faaaaan!

Idag har jag sett på August Underground och Flowers in the Attic. Bra tidsfördriv att kolla på film ibland. Speciellt när det är sånt skitväder.

Ikväll blir det hockey hos Tobbe och Maria i alla fall. Hoppas vi vinner idag, jag vill inte att vi ska åka ut redan!

Nu ska jag snart diska och sen vette tusan...vänta på min karl antagligen. När jag jobbar vill jag vara ledig, när jag är ledig har jag tråkigt. Så det kan bli!

Dagens djur
image68

Kommentarer
Postat av: Någon

Färjestad bara måste vinna juh.
10 cm förresten, amatör. Här var det 40 sm blötsnö klockan 07:30
Ha en bra dag

2008-03-17 @ 14:18:28
Postat av: Lenkan

Haha, amatör? Bor inte du i göteborg? Är det så mycket snö där alltså?
Jaa, FBK måste vinna över VF, annars kommer jag aldrig att flytta tillbaka =)

2008-03-17 @ 16:54:49
URL: http://lenko.blogg.se
Postat av: svärmor Y

Håller med dig. Skitväder! fast solen skiner idag. Hoppas allt smälter bort.
Nu skall jag på kurs och lärar mig att lägga upp texter på kommunens hemsida. I morron och på torsdag skall jag kursa i att slappna av uppe i Sunne. Och sen kommer ni på torsdag kväll. Kuckeliku!
Tjaba!

2008-03-18 @ 07:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0