Skoj!

Ojojojoj vad kul jag hade igår!
Efter jobbet så käkade vi hemmagjorda hamburgare, mycket gott. Sen la jag mig och sov en timme.
Runt 20 kom vi hem till Daniel och Therese, hon hade en klasskompis och hennes kille där också. Vi satte oss och drack öl och småpratade. Sen kom Daniels syster och hennes man också. Vi hade så skôj!
Vi pratade och drack mest, men vi garvade och fnittrade hela tiden. Och pratade mycket film och musik.
Speciellt Daniels syrra och hennes karl var jäkla trevliga.
Det bestämdes att Hon, Therese och jag ska ha tjejmiddag nån kväll. Äta god mat, dricka drinkar och prata skit om våra män som vi älskar till döds. Det ska bli sååå roligt!
Det blev lite för mycket öl och sprit innanför västen innan kvällen var slut, så Henk och jag ramlade in här hemma ganska fulla vid halv tre inatt. Fyllehungriga var vi också så vi tog och stekte upp lite hamburgare till. Och kollade på Hjälp. Och drack cola (Henrik drack mjölk, blä). Sen kunde vi lägga oss när klockan var över fyra, då snurrade inte allting längre.
Idag vaknade vi ungefär samtidigt, runt 12. Henrik är bakfull, inte jag. Hahahaha, rätt åt honom =)
Han ska iväg och hämta bilen som står utanför Therese och Daniel. Och det spöregnar!
Berätta inte detta för honom, men jag tycker lite synd om honom. Men får han höra det så blir han så mallig och ojig av sig. Det är vår hemlis, eller hur?
Nu ska jag poppa lite popcorn, är sjukt sugen på det, och kolla på tv. Mys!

Dagens djur
image63

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är på ett äldreboende :)
Också timanställning! :)
Jag har jobbat med dementa också.. Men det var ett par år sen :)

2008-03-11 @ 17:37:39
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0