Stackars mig

Rakade benen i duschen. Klarade ett ben galant, men naturligtvis så skär jag mig rakt över hälsenan på andra benet! Ajajaj! Blodet bara sprutade, så jag fick rengöra badkaret grundligt. Har satt ett plåster på, men det har snart blött igenom det.

Förlåt för att jag inte skrev igår, det blev bara inte av!
Jag var så trött efter jobbet. Det var så segt på avdelningen, kändes som om tiden stod stilla. Så var vädret så konstigt! Mitt på dagen tog vi ut de gamla, då var det 10 grader i solen och vindstilla. Men när jag gick hem klockan 15 så var himlen mörk, det var kallt och det haglade! Tusingen, jag som hoppats på att det ska bli vår nu.

Igår gjorde mannen och jag en inventering av frysen, så vi vet vad vi har att röra oss med nu när vi inte har råd att handla så mycket. Utifrån den gjorde jag en matlista som absolut inte får ändras! Sen tog Henk ledigt tre dagar nästa vecka, typiskt att jag jobbar två av dem! Men så blir det. Jobbar bara 7-13 ena dagen, så det är okej.
Fick en massa nya tider av chefen igår också, skönt! Eftersom jag bara får ut ca 2000 i slutet på mars är det skönt att veta att jag kommer få bättre i april.
Vi bestämde igår också att vi inte åker till Karlstad när Henrik fyller år. Istället kommer vi veckan efter, då är det 1:a maj och Henrik tog en klämdag på fredagen. Så vi åker upp på onsdagen när han har slutat jobba istället, så får vi 4 hela dagar däruppe istället! Mycket bättre. Och då har vi nog fått en liten "systerdotter" också. Det ser jag fram emot!

Om ca en timme ska jag bege mig iväg till jobbet. Henrik kommer och hämtar mig ikväll och passar på att kika in för att se hur jag har det där. Typiskt så kommer det målare och spacklar korridoren idag, så det lär ju inte vara så vackert!

Nu ska jag se på Kyle. På tal om serier så har jag börjat kolla på Nip/Tuck. Den är ganska bra, men jäklar så grafisk den är! Alla operationer och sexakter är liksom i närbild. Det allra första man får se i pilotavsnittet är nån som lägger ett snitt i rumpan på en tjej och sticker in hela handen i ena skinkan för att lägga in ett implantat. Så fortsätter hela serien. Men intrigerna är jättebra!

Aja, nu babblar jag mest.
Tack "Någon" för komplimangen om klockan!

See ya!

Dagens djur
image60

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0