Upp i ottan

Så är det att jobba inom vården. Men jag ska inte klaga, jag vill ju jobba mycket!

Igår var det SciFi-mässa. Började dagen med finfrukost. Baguette, ägg, rödlök, sallad och köttbullar. Min favorit! Henrik fick räkor och majonäs också. Han är lite läskig.
11 kom vi iväg. Hade planerat för en heldag, men riktigt så blev det inte. Stället var så litet! Och mycket dominerades av World of  Warcraft och StarWars. Vi är inte speciellt intresserade av det. Men vi fick en del fina saker!
Bland annat fick vi träffa Linda Blair (från Exorcisten för er som inte är lika insatta som jag) och jag fick autograf och kram och ett kort på henne. Lance Henriksen fråb bl.a Millenium och Alien 2 var också där, fick några fina kort på honom. Hittade även ett stånd som sålde fotografier från filmer och serier. 5 stora foton för 200:- Vi slog till med en Jason, en Freddie, en Alien, en Nightmare before Christmas och en Lost. Ruggans snygga! Nu ska vi bara hitta ramar som är i rätt storlek.
Hittade också en massa "figurer" vi ville ha. Typ leksaksfigurer, men inte som man ska leka med. När vi har massor med pengar ska vi börja samla på oss såna.
En timme var vi där! Sen gick vi ut för att röka och såg kön som hade vuxit till otroliga proportioner. När vi kom hade det bara varit att knalla rätt in! Så vi bestämde oss för att vi var nöjda så. Lika bra det, vi hade ju ändå gjort av med 600:- som vi inte hade råd att bli av med redan. Så vi struntade i bio och allt, åkte hem istället.
Kollade klart på Stardust och bara latade oss. Käkade rostbiff med bakpotatis på kvällen, accompanjerat av AlienvsPredador 2. Den var inte direkt nåt att se, men det visste man ju inte förrän man sett den!

Och nu ska jag göra mig iordning för jobbet. 10,5 timmar idag!

Hostade hela natten också btw. Störde både min och Henriks sömn tyvärr.

Dagens djur
image58

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Riktig astånd hade vart bättre mohaha Kramiz

2008-03-03 @ 18:55:18
URL: http://tezzies.blogg.se
Postat av: Någon

Läcker klocka du lagt till på vänstersidan :)

2008-03-04 @ 16:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0