Zzzzzzzz

Godmorgon gullvippor.
Fy fasen vad jag är trött! Men idag är sista arbetsdagen innan min ledighet. Söndag, måndag och tisdag att vila upp mig på! Ni anar inte vad skönt det ska bli.
Idag jobbar jag till 16.30. Sen ska jag kila hem och försöka sova en timme. Vi ska ju nämligen hem till Therese och Daniel på kvällen, dricka lite öl och lära känna varandra bättre. Ska bli så skoj!

Det gick bra på jobbet igår som vanligt. Jobbade på avdelningen över "min". Det är många som bara babblar och tjatar hela tiden där, så man blev ordentligt trött i huvudet! Men jag gjorde vad jag skulle och det borde ju räcka.

Ingen aning om vem jag jobbar med idag. Antagligen J....det hoppas jag inte, men jag har för mig att jag snappade upp det nånstans.

Nä fy, nu sitter jag och gäspar hela tiden. Kanske skulle doppa huvudet i kallt vatten, tror ni jag vaknar då?

Dagens djur
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0