Äntligen helg!

Min helg i alla fall. Ledig hela fredag och lördag, jippie!
Konstig jag är. Först klagar jag på att jag inte kommer få jobba i juni, idag älskar jag att vara ledig 2 dagar.

Aja, jobbet gick jättebra, trots att GBC blev irriterad på att Therese och jag jobbade ihop hela tiden och pratade med varandra. Hon försökte hela tiden avbryta oss och berätta om sitt, men det gick vi inte med på. Vi ville prata!
Hem och väntade på Henk i ca 20 minuter innan han kom. Sen la vi oss på soffan och sov, 1,5 timme. Underbart!
Käkade soppa och färska frallor med ost och gurka. Sen åkte vi till Therese. Hon har fått en tredje hund, en enorm! Så nu har hon Tyke (amstaff), Katla (presa canaria) och den nya Knodden (också presa canaria). Enorma kamphundar alla tre, men helt underbara och mysiga! Det roliga är att jag och Henrik är hundrädda, men hennes tre av mördarraser är vi inte ett dugg rädda för. De är så gosiga och snälla, så det går inte.
Vi fikade med nybakad kladdkaka och kaffe och pratade en massa strunt, precis som jag sa. Skrattade åt en massa skitsaker som säkert inte var roliga i andras öron.
Stackars Henrik fick lyssna snällt och lida i tystnad  =)

Nu sover Henrik så gott och jag tittar med ett öga på film. Vill inte lägga mig än, vill njuta av att kunna sova imorgon!
Han ska till Robin på kvällen imorgon, men jag känner för att stanna hemma. Glo på film och ta det lugnt. Hade önskat att Henrik också ville det egentligen, eller gå på bio eller nåt, bara mysa med mig. Men nu ska han dit och jag är nöjd ändå. Nu har jag ju planerat in annat.

Jag måste färga håret, det är alldeles rött nu! Jag vill att det ska vara mörkare och mer lila.  Men jag väntar med det tills efter att vi har varit i Fjällbacka, jag hoppas att det blir soligt när vi är där, då är det onödigt att få färgen blekt på en gång.

Nu ska jag koncentrera mig lite mer på filmen, den verkar faktiskt smått okej!

Dagens djur
image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0