Buuääää

Jag klarar verkligen inte av män som gråter!
Då grinar jag floder själv.
Såg nyss på Greys Anatomy där en riktig "karlakarl" gråter, verkligen gråter, inte bara snyftar och är tårblank. Och jag bara: buuuääää!  Bölade som en riktig unge. Jag är känslig, jag vet   =)

Inte mycket hänt idag. Jag har mest läst och kollat på tv och skjutsat Henk, Robin och Klara. De har öl och tv-spel och tacokväll hos Robin just nu. Så skönt att vara hemma!
Själv svullar jag idag. Det är jag fan värd tycker jag. Så jag har ätit grillad kyckling, chips och kexchoklad. Nu orkar jag inte äta mer!

Håller på att tvätta också, ska snart vika den gamla tvätten som hänger på sträcket. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Kolla på Ugly Betty antagligen och sen lägga mig i ett varmt bad. Låter inte helt fel faktiskt.

Så, det var min händelserika lördag!

Dagens djur
image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0