Delegering

Jaha, så var det kvällen igen.

Jag jobbade inte idag, Annelie ringde mig 05.30 imorse och sa att hon behövde lite extra timmar och undrade om hon fick ta mina 5,5 idag. Jag var ganska nöjd över att få krypa ned i sängen igen så det gjorde inget att jag gav bort mina!
I stället har jag haft besök av en bredbandstektiker som letade vart felet kunde ligga. Vårat bredband funkar nämligen inte så bra som det ska.
Söt kille, men jag känner mig alltid olustig när det är främmande män här och jag är ensam med dem. Så jag satt och pluggade istället för att prata med honom.
Jag ska nämligen få medicindelegering imorgon. Jag är nervös! Fast Therese säger att det är lätt som en plätt och inget att oroa sig för. Jag ska försöka lita på henne.

Hon fyllde år idag också min lilla rosenkvarts Therese. Vi ska hem till henne imorgon kväll och ta ett par öl och tjöta lite för att fira henne.
Sen kommer Micke och Jessicka hit på lördag förmiddag och stannar till söndag kväll. Yay! Fast jag jobbar mellan 7.30-12.30 på söndag, kommer kanske hem lagom att de har stigit upp och käkar frukost =)

Annars har jag inte gjort mycket. Sett två avsnitt av Ugly Betty, ett med Gossip Girl och filmen 27 Dresses. Filmen var ju sådär måste jag säga. Men det var ett tidsfördriv!

Imorgon ska jag ha maten klar när babe kommer hem, då ska han få helstekt fläskfilé med frästa grönsaker och tzatziki. Hoppas det blir lyckat! Sen blir det väl att knalla till Therese. Dumt att hon ska bo så långt bort, det är minst 3 kilometer till henne. Jag menar, i en såpass liten stad som denna kunde hon väl ha bott lite närmre =)

Nu ska jag i alla fall krypa ned i sängen och se på spansk skräckfilm. Har hittills sett 4 stycken och bara två av dem var bra, men man kan ju hoppas på fler!
Nej, fem har jag sett förresten och tre var bra, varav en var 2007-års bästa film i alla kategorier ju! Jag glömde Pans Labyrint.

Godnatt kikärter!

Dagens djur
image94

Kommentarer
Postat av: Louise

Åhh! Hoppas att delegeringen gick bra!

Jag ska också få det snart! Innan sommaren hoppas jag :)

2008-06-16 @ 08:27:19
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0