Huuuuu

Ibland är det verkligen fruktansvärt att behöva kliva ur duschen. Idag är en sån dag.
Det är nämligen 0 grader celcius ute denna morgon!
Förstår inte hur det går till, solen lyser och för en vecka sedan var det 25 grader.
Jobbiga Sverige! Så konstigt väder. Förra veckan var det sommar, nu är det vinter, men vart fasen tog våren vägen?

Det var jättekul att ha Micke o Jessicka här. Vi spelade en massa Mario Kart och gick ut och åt på Aling Thai i lördags. Sen såg vi på film och babblade en massa strunt. Igår så jobbade jag 7.30-12.30, när jag kom hem hade de inte hunnit äta frukost än. Så vi åt en varsin macka och spelade mera Mario Kart. Sen köpte vi pizza och runt fyra åkte de hem igen. Vad det är sorgligt när folk åker.

Jag är uppe så tidigt för att jag tänkte jag skulle ta mig en svängom på Orbitreken innan jobbet, men såg att soffan inte var ihopbäddad därinne, orkar inte göra det just nu, så jag tar en extra lång väg till jobbet istället.
Brrrrr. Undrar om jag ska ta vinterjackan, eller är det overkill? Kanske den tjockare vår/höstjackan i alla fall.

Nu ska jag surfa lite innan jag klär mig,

Dagens djur
image99

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Hej gumman allt väl? Ni verkar ha haft en skön helg, jag har i alla fall vilat up mig lite då vi varit barnlediga i två dagar, även om vi varit på rymmen. Hur går det med boken Kram kram

2008-05-19 @ 14:35:42
URL: http://tezzies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0