Jiiiihoooou!

Snart åker jag! Vi ska strax bära ned första lasset med packning.
Jag längtar till kusten så ni anar inte hur mycket!

Tack förresten "Någon" för svaret på det blå skåpet. Även om jag finner förklaringen tämligen knepig ändå; "du får bajsa precis vart du vill, gör det i ugnen, gör det under soffan, men absolut  inte i det blå skåpet med finporslinet!"
Haha.

Aja, hoppas Hannah har fått sin lilla byting när jag kommer hem från kusten. Vore skönt att veta att det är avklarat.

Hoppas det här vädret håller i sig till veckan. Om inte har vi en bunt filmer med. Stack iväg till Hemmakväll (jag vet, fruktansvärt namn på en videoaffär) efter falukorven och makaronerna igår och letade upp filmer vi vill ha för 800:- 9 stycken fina filmer blev det, så visst har vi underhållning även om inte vädret är skoj.

Nu har min man skitit färdigt (nej, han sket inte i det blå skåpet) så nu ska vi börja lassa in i bilen.
Ha en underbar vecka mina smulpajer, för det ska jag ha!!!

CIAO!!!

Dagens (veckans) djur
image108

Kommentarer
Postat av: Louise

Nä vilken söt kissekatt! :)

2008-06-16 @ 08:24:26
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0