Godmorgon

Usch vad kass jag är som inte skrivit på länge. Inspirationen har inte infunnit sig.

Men Henrik börjar på sitt nya jobb på måndag i alla fall och flyttar hem till mig på lördag! Jippie!

Igår var David och Josse här på middag. Jag gjorde min version av spaghetti Carbonara och det var uppskattat! De fick med sig matlådor också så de kunde äta lunch idag. Vi hade jättetrevligt, spelade Mario Cart efter maten och pratade mycket.

Idag ska jag med brorsan till frisören, han är i stort behov av en klippning, sen ska han, jag och mamma hem till mormor och fira henne som fyllde år igår. Han och mamma ska med hit efteråt och äta mat och se på film. Mysigt! Och jag slipper vara ensam, då går tiden fortare.

På lördag är det jobb igen. Jag har inte direkt lust att jobba när Henk kommer tillbaka, men ibland måste man ju. Och jag har ju lillebror till hjälp, det underlättar mycket!

Nu borde Henrik snart vakna, så jag får skriva ett msn-godmorgon till honom.

All disk från igårkväll är kvar i köket, jag måste fixa det innan jag åker sen, det ser förjäkligt ut. Men jag orkade inte igår när de hade åkt, jag är en slappmaja ibland.

Som sagt var, inspirationen infinner sig inte riktigt för ett bra blogginlägg, ursäkta min tråkighet.

Dagens middag: Citronkyckling

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0