Hipp Hipp Hurra!

Min Henka kommer idag! Lyckan är total.

skrev ingenting igår, för jag somnade på soffan 19.30 ungefär och vaknade 23.45. Och var dyngtrött! Så jag gick direkt in i sovrummet och sov vidare. Så skönt! Dessutom var inatt första natten som jag inte bhövt använda nässpray, det är också ganska lyckligt måste jag säga.

I och med att jag somnade på soffan igår så har jag gårdagens disk att ta hand om idag, plus den jag kommer använda idag. Sånt är grymt! Om man är sjuk och spontansomnar innan man hunnit diska, borde det inte då finnas en lag om en fe eller så, som tar hand om den disken när man sover ut? Det tycker minsann jag.

Så, förutom disken idag så ska jag vika all tvätt jag tvättade igår, fixa så att maten är färdig när babe kommer vid 20.30 ikväll och plocka undan alla mina gamla snorpapper som ligger strödda runt datorn på mitt vardagsrumsbord. Obs, det är de papper jag använde igår och somnade ifrån!

Om jag hinner ska jag slå in julklapparna också, det är ytterligare nåt jag skulle gjort igår men inte hann med eftersom jag somnade. Så jag har allt att göra idag ändå.

Måste ringa Petra innan 14 också och säga att det blir Nöjesfabriken på lördag och att vi har lite förfest här. Henrik vill inte ha fest här eftersom vi inte har allt iordning, men jag vill eftersom jag jobbar till 20, ska hinna äta och sminka mig också innan vi åker och det kan jag göra i lugn och utan stress på förfesten i så fall.

Tezzie, om du läser, fika på måndag???

Nu ska jag ta itu med den elaka disken från igår, jag hör hur den ligger och hånskrattar åt mig och gottar till sig extra mycket för min skull.

Dagens middag: Höstgryta med fläskfilé, champinjoner, kantareller, steklök och paprika, serverat med ris

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

ASG viken ful kisse hehe, synd jobbar måndag och tisdag kväll :( Men ingen annan dag som passar? Vad händer på nöjes era smitare jag vill också med er party major ut hihi. Har ni telefon än? Kramiz

2008-11-01 @ 20:39:04
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0