Slave becomes the master

Idag sov jag länge. Längre än jag gjort på en lååång tid. Jag sov till 11! Kände mig utsövd i några timmar, men sen kröp sig tröttheten på igen. Så jag la mig igen runt 16 och sov en timme till, det var underbart!

Annars har dagen inte haft så mycket i sitt sköte. Jag har mest varit på jakt efter mina kursböcker och äntligen fått tag på några på tradera, hoppas nån av dem hinner komma fram innan sicilien, annars får jag väl plugga järnet när jag kommer tillbaka istället.
Inte långt kvar, fick ett sms från mamma klockan 12 idag, då hade de landat. Härligt alltså! Även om vädret just nu inte är jättelovande.

Har fyllt i ansökan till csn också, men jag behöver en bilaga som jag skickat efter. Har jag tur så kommer den också innan sicilien, annars får jag klara mig utan ett tag liksom. Det går det med, jag får ju pengarna retroaktivt sen.

Nu ska jag se klart på tv, sen ska jag duscha och se på en film. Bara ta det lugnt alltså och njuta av ledigheten. För till helgen är det jobb som gäller igen.

Tog en sväng förbi Josefin förut också, men det passade tydligen inte, för det var ingen hemma! Där får man för att man försöker vara spontantrevlig och hälsa på! =)

Ha det skönt, det har jag. Trots att jag saknar min make så hjärtat skriker.

Dagens middag: Revbensspjäll (lat, valde mellan det och kinamat då jag inte orkade laga mat)

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0