Ytterligare en kort en

Ska nämligen spela lite Wii med lilebror innan det är läggdags och det är det snart.

Dagen har gått bra, men jag ska tydligen jobba imorgon också, det var jag verkligen inte förberedd på. Så det blir inge Martin imorgon och inte heller kan jag göra allt som jag hade tänkt. Men men, ett jobb är ett jobb och imorgon ska jag jobba själv för första gången. Ni får hålla tummarna för mig!

Det känns i fötterna kan jag lova att man står och jobbar hela tiden i helt fel skor. Ska ha mina Foppatofflor när vi väl har flyttat in och hittat dem i nån kartong, det funkade ju fint i Alingsås.

Nu, är det speldags. Sen sovdags.

Älskar min make såååå mycket!

Vi ses imorgon.

Dagens middag: Tortillatårta

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Henkan

Godmorgon babe, hoppas allt går bra för dig på jobbet idag, jag håller tummarna vettu!



Längtar tills nästa vecka då vi får ses! Ha det bäst!

Love u.

2008-09-10 @ 05:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0