Massa saker som sker

Det är helt underbart. Solen skiner och det är varmt ute (på dagarna i alla fall). Jag sköter mig fint med mina svårigheter, skolan börjar rulla på lite bättre igen, Sabina mår bättre och är helt underbar, mamma och Thomas kanske vinner en massa pengar och allt känns så bra just nu! Hoppas att den känslan håller i sig lääänge. Det är jag värd!   =D

Idag vaknade jag 06.20 och kände helt enkelt inte för att sova mer. så jag gick upp och promenerade 50 minuter just när molnen började skingra sig och släppa fram morgonens första solstrålar. Det var underbart. Ska nog ta en lite kortare promenix i eftermiddag också. Det är så skönt ute. Sen har jag pluggat, sett på Man versus Food och skalat och kokat en jäkla massa potatis. Nu slappar jag lite, sen ska jag plugga lite till.

Imorgon är det fredag! Och hockey igen. Hockeyn igår var inge vidare, vi förlorade ganska stort, men det kanske behövdes för att FBK ska rycka upp sig lite och kämpa hårdare. Sen blir det stor-partaj i Forshaga på lördag, David och Josse är underbara som ska köra oss. Det ska de verkligen få upprättelse för.

Nej, nu ska jag se färdigt programmet och sen blir det mer plugg tills min vackra, underbara make kommer hem från jobbet och luktar sura fötter  =)

Dagens middag: Hemgjort potatismos (med klumpar på Henriks begäran), schnitzel och brunsås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0