Ny vecka

Idag lyser solen. Med sin frånvaro. Det är ganska mulet ute, ser ut som att det kan bli regn, men enligt SMHI är inget regn att vänta idag.

I fredags började jag få ont i mitt vänstra öra. Och under helgen så har det trappats upp mer och mer och nu är hörselgången så svullen att jag knappt hör nånting. Så nu har jag spenderat morgonen med att telefonbomba vårdcentralen så jag fick tag på en läkare. Jag misstänker öroninflammation. Hoppas de inte behöver punktera trumhinnan eller sätta tamponad bara, det är fruktansvärt smärtsamt! Jag har gjort det förr. Ska vara där klockan 10 i alla fall.

Helgen var mycket trevlig, först grillat och mys med babe i fredags, sen grillat hos Yvonne och Kent i lördags med Rocky Horror på det. Den var minst lika bra den här gången, jag är så jäkla imponerad av de som gör den!
I går var det slappdag, vi såg på tv och UFC-galan som vi hade spelat in.

Imorgon är det in till kvinnokliniken på sjukhuset som gäller. Ett nytt ultraljud för att se så att allt fortfarande är bra. Då ska Henk med så att han får se knyttet.

Nu ska jag klä på mig, ska hem till mamma sen också och köra henne och Thomas till tågstationen. De ska till Göteborg och spela in Postkodmiljonären. Det ska bli så skoj att se dem på tv! När de nu sänder programmet vill säga.

Dagens middag: Makaroner och korv

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Camilla

aha ok, det gjorde jag oxå när jag gick med Emmie. Jag ska tydligen dit igen, barnmorskan ville att jag skulle gå där igen så jag kan övervakas lite bättre pga mina sjukdommar :/ fast jag kommer va hos Lena oxå. Ta hand om dig och bebis :) kram

2009-04-20 @ 09:12:03
URL: http://kalithea.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Åh va kul med ultraljud gumman det är ju bland det bästa som finns jag sklle absolut ha velat åka på 3D el 4D ultraljud som finns nu när man tom får en film med sig hem. Har tillbringat min dag på sjukhuset då mina barn är jätte dåliga men de har höjt medicinen idag och tagit nya prover så håller tummarna att febern går ner så att man slipper sjukhuset i morgon igen. Och hoppas att det gick bra med örat kramar

2009-04-20 @ 14:05:28
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hoppas det gick bra med ditt öra.

Man kanske får nån rapport i morron?

Den nyfikne

2009-04-20 @ 14:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0