Sötsurt

Så beskriver man min dag med ett enda ord. Det har varit en massa tvära kast med mitt stackars psyke och min stackars kropp. På den positiva sidan kan jag i alla fall säga att jag fick VG på den jobbiga lååångdragna kursen jag nyss läste. På minussidan så har jag bara 5 veckor på mig att klara nästa kurs, vilket betyder att jag måste ta mig i kragen och plugga minst en timme om dagen. Kan vara svårt då jag mitt liv är fullt av distrahering för tillfället. Men jag måste ju, det är min framtid det handlar om. Så jag ska försöka, det bästa är gott nog liksom.

Festen i lördags var kanon, vi hade mycket roligt med musikfrågesport, dialektkorsord, JaLaoke och karaoke. Vi hade jätteskoj och kom inte hem förrän tre på natten. Tack igen till underbara David och Josse som ställde upp och var chaufförer till smällkalla Forshaga och tillbaka.

Nu tror jag att det blir ryggläge i min underbara säng. Skola imorgon, jobbigt värre. Men det är ju bara tre timmar som tur är, sen ska jag hem och bädda ned mig. Kvällen spenderas hemma hos David och Josse med SM-final nummer 4 hemma. det ska vi la vinna tycker jag.

Godnatt marängslibbar!

Dagens middag: Stekt fläskkotlett med bakpotatis och vitlökssmör

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis till VG! Kämpa på.

Yvonne

2009-04-08 @ 11:44:03
Postat av: Tezzie

GLAD PÅSK! Kram Tezzie

2009-04-11 @ 13:11:58
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du kan vara lugn. Jag ska aldrig mer läsa den. Har gjort det sporadiskt innan.

2009-04-14 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0