Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Henkans födelsedag! Hurra hurra hurra!

Med en enkel grobian, på bemärkelsedan, vi har den äran, vi har den äran att gratinera!

Min babe blir 28 år idag, den gamle geten. Det ska vi fira med tårta, besök och tex-mex ikväll. Av mig fick han ett strandset med fyra strandspel och filmen Låt Den Rätte Komma In. Han blev så glad så!

Igår spenderade jag nästan hela dagen i sällskap med Jessie James. Vi var hos dem 11.30, för Henk skulle hjälpa Micke att bygga altan. Så jag och Jessie hämtade mamma och åkte in till I-2. Stor marknad betyder extremt mycket folk. Dessutom var det extremt varmt. Men jag fick i alla fall handlat 14 par strumpor, godis för 150 spänn och sex enorma påsar med blandat bröd för bara 100 kronor. Så nu behöver vi nog inte köpa bröd på ett tag. Körde hem mamma och Jessie sen, tog med mig Henk och åkte till Tord och Siw för att fira Henk, Tess och Siw. De bjöd på lasagne och smaräng till efterrätt. Sen trillade David och Josse med hem till Micke och Jessie efteråt, Ricki var där även han och de söp lite smått medan jag satt i ett hörn och surade. Nej, så var det inte, jag drack citronsoda och cola och hade lika kul som alla andra. Vi lekte charader och spelade frågesportspel och kastade kubb och hade allmänt trevligt tills Micke blev trött och körde ut oss med huvudet först.

Nu väntar vi på David och Josse som ska komma och spela lite tv-spel, sen kommer Yvonne och Kent med sina mödrar för att fira Henk vid 15.30 och ikväll kommer Petra och äter mat. Mycket firande blir det. Det är klart, han är ganska speciell min underbara make.

Dagens middag: Tex-Mex

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Aron

ÖJ! Hälsa honom grattis från mig! :)

2009-04-26 @ 19:47:34
URL: http://fotofluff.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0