And a good morning to you 2

Uff, kroppen vill inte riktigt vara med idag. Den är otroligt trött fast jag vill att den ska vara piggelin.

Läste Blondinbellas inlägg om hur lycklig hon är. Meningen med det enligt henne är väl att hon ska peppa andra till att känna sig lyckliga över sina liv. Men jag kan inte låta bli att tänka att människan har ju för faen aldrig haft motgångar, klart hon är lycklig! Jag själv anser att jag lever ett ganska lyckligt liv, åtminstone så mycket det går i den situationen jag är i. Och jag har minsann inte haft ett lätt liv! Isabella borde se utanför sin lilla bubbla av pengar och trygghet någon gång och tänka på att vissa inlägg faktiskt provocerar fler än de hjälper.

Nu ska jag tigga kaffe av min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0